wtorek, 21 lutego 2017

Jak one śpio

Koty jak wiadomo, nie uznają kocich posłań. Można mieć i ze dwadzieścia wypasionych kocich łóżeczek, domków i poduszeczek, a one i tak wolą pogniecione pudełka w zagraconym przeprowadzką pokoju.


Albo najbardziej rozbebeszone łóżko w pokoju syna. Uwaga - czy jest tutaj w ogóle jakiś kot??


Uwielbiaja spać na łóżku, na którym drzemie ich ludzka mamusia.



A jeszcze lepiej jak na tym łóżku leży torba na laptopa.


Po stoczeniu walki o torbę, oczywiście należy jej niezwykle pilnować.  


 Specjalnie rozjaśniłam to zdjęcie, żeby pokazać że kot nie paczy, ale kot czuwa...


A jak się zmęczy to następuje zamiana miejsc. 


Moja kochana niunia maleńka... 


9 komentarzy:

  1. ale wiesz że są ludzie, którzy nie wpuszczają kota sypialni? nawet nie wiem jak to nazwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest tak, ze spi ze mna ta, ktora pierwsza zajmie sobie miejscowke. Druga juz nie przyjdzie, bo ich zdaniem, na dwie nie ma miejsca.
    Najczesciej jest to Miecka, Bulce zdarza sie sporadycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przestałam wpuszczać je na noc do sypialni jakiś czas temu, bo nie dawały spać w ogóle. Ale w ciągu dnia i gdzies tak do północy to moga sobie spać na moim łóżku.

      Usuń
  3. Też mi odkrycie! Sama sobie śpij w budce ze sklepu zoologicznego! Moje wszystkie trzy śpią ze mną i jeszcze się mieścimy, ale już ledwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez pamiętam czasy gdy koty ze mną spały, teraz już nie śpią bo Migusia dostaje świra w nocy. Ale jak jestem chora to leżą ze mną.

      Usuń
  4. A co ze szczurkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szczurki były tylko na chwilę, już są ze swoją mamą w swoim domku, bez bestii :-))

      Usuń
  5. Ciekawe te Wasze koty....
    Musicie mieć wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń