poniedziałek, 6 lutego 2017

Nowe oblicza Iwony A.

W niedzielę odkryłam coś co wszystkie dzieci znają już od dawna, w tym moje własne oczywiście też. Więc pół dnia robiłam to co robią wszyscy dorośli, którzy zdążyli już poznać tę zabawę. 50 odcieni czegoś tam, he he he. Można robić to pojedynczo, ale równie świetnie wychodzi w parach. Doprawdy wyczerpujące to zajęcie. Można się przy tym posikać. Ze śmiechu.
Dziś zaprezentuje Wam swoje najciekawsze nowe wcielenia, nowe oblicza Iwony A.

Maria Antonina Iwona Szesnasta. 
Tusz do rzęs chyba Burżła, bo nie pamięta żeby Dior dawał TAKIE efekty.


Iwona po zbyt długim wpatrywaniu się w chomika w klatce. Skąd ona chomika wytrzasnęła pośród szczurów, pozostanie niezbadaną zagadką. 


Iwona na wiadomość że dzieci wracają z dalekiej podróży. Ma nadzieję że nie przełoży się to na stan permanentny, bo czego jak czego ale Iwona wprost nie znosi swoich wystających policzków.


Iwona przed porannym goleniem. Założyła się bowiem z Chłopem kto dłużej wytrzyma. Wygrała.


Iwona Flirtująca. Tuż przed puszczeniem oczka.


Iwona O Nieco Opadłych Uszkach. Dobrze że cycki nie tak całkiem opadły jeszcze, chociaż naukowacy wciąż sprzeczają się w udowadnianiu co gorsze.


Iwona Kici Kici chodź do mnie, króliczku. Albo kotku, niech Wam będzie. To jedyna czapka, w której Iwona wygląda. 


Iwona Joł Luz. Złote bryle, skóra i komóra.  


Iwona Ucieszona. Na wieść że znowu wygrała całe 2,60 w totolotka, nie posiadła się z radości. Będzie na gumę do żucia.


Kto rozpoznaje czym się bawiłam? Kto się do zabawy dołączy?



12 komentarzy:

  1. Face Swap? Tez mam troche takich zdjatek, ale tego Twojego ze spiczastymi zombkami nie moge niczym przebic. :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia, a właśnie się zastanawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aparat w tablecie? W Kurniku się tak zabawiałyśmy jakiś czas temu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, z aparatem w tablecie to mialam inne odpaly kiedys tam

      Usuń
  4. Witam! Po przeczytaniu pięknych wierszy, ujrzałam pozytywnie zakręconą kobietę.:) Myślę, że będę zaglądać na Twojego bloga.:)
    Czy program o który pytałaś , to Snapchat?

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie pytanie dla mnie, w nowościach fotograficznych jestem sto lat za murzynami;)

    pozdrawiam serdecznie
    mycoffeetime.pl

    OdpowiedzUsuń