czwartek, 6 października 2016

Wróciłam z wakacji

No to jestem z powrotem.
W tej chwili zarobiona jestem po czubek kokardy, jak znajdę chwilę czasu to się wezmę i napiszę jak było. A było naprawdę fajnie. Tymczasem, żeby Wam się nie nudziło, prezentuję kolekcję najgorszych zdjęć wakacyjnych z ajfona. I żebyście się nie musieli głowić, napiszę skąd. Mniej więcej :-)
Oto kolekcja.
Gdzieś w Rzymie 






Na Sycylii




Niedaleko Sorrento


I w Sorrento



Korsyka...



Menorka



Majorka



No to już wiecie gdzie byłam. W niektórych miejscach zdecydowanie za krótko. Żal było wracać.
A teraz zabieram się do nadrabiania zaległości na Waszych blogach. Wiem że jest co poczytać...
No to do następnego posta!

5 komentarzy:

  1. Ja tam od poczatku wiedzialam, dokad sie udajesz, bo gdzies sie wygadalas wczesniej. A wlasciwie slyszalam tylko o Majorce, o reszcie trasy nie. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że już wóciłam. Zostałabym tam jeszcze co najmniej miesiąc...

      Usuń
  2. Bardzo byłaś pijana, gdy robiłaś te zdjęcia?...

    OdpowiedzUsuń