środa, 19 października 2016

Ogłoszenie parafialne

Czy ktoś ma trochę czasu na sprzedaż, bo chętnie bym odkupiła.
Zapłacę co łaska albo w naturze. Znaczy, nasionka jakieś z przekwitłych kwiatków mogę przesłać czy cuś. Albo rabarbar. Mogę też zapłacić otyłym kotem. Kot na moje oko wygląda całkiem przystojnie, ale młoda przyszła lekarka weterynarii na etacie rokującej synowej stwierdziła że kot utyty bo kości mu się słabo wyczuwa. Kotu zmniejszono rację żywnościowe, ale i tak go dokarmiam po kryjomu, bo chodzi i mi z głodu płacze. Nawet wróbla z tego niedostatku do chałupy przytargał, ale tylko go wymemlał, pewnie dlatego że to nie kurczak był, bo kurczaka to by z pewnością zjadł, nawet w piórami.
Tak że tego... co to ja chciałam...
Czas. Ma ktoś trochę?


24 komentarze:

  1. Nie bardzo. A kilogramów na ten przykład nie chcesz? Mam dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilogramami to ja chciałam za czas zapłacić ;-)

      Usuń
  2. O to to! Ja tez moge pare(nascie) kilo oddac za doplata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy mam brać i jeszcze mi zapłacisz? Toż to czysty interes!

      Usuń
  3. O ja jak Frau Be i Anna Maria P.oddam i nawet za spedycję zapłacę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie przebimbałam godzinkę przy komputerze na klikaniu nie-wiadomo-gdzie-i-po-co. Mogłabym odsprzedać. Tylko, że ja kotów nie jadam. Tzn, może i zjadłabym, skoro taki dobrze wypasiony, ale nie wiem, jak się je przyrządza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchajcie, wygląda na to, że my blogowy bazarek musimy założyć. Kupię - sprzedam - zamienię i w ten deseń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmienie starego meza na dwoch mlodszych. Oferty... :)))

      Usuń
    2. Sprzedam lub zamienię szefową.

      Usuń
    3. Wymienię używanego męża na wygodne kapcie he he

      Usuń
    4. He he he, dobre! :-)))
      Sąsiadów zamienię na dom z ogródkiem :-)

      Usuń
  6. Uuuu u mnie z czasem biednie, nawet nie mam czym handlować ...
    http://granica-istnienia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam, w nadmoarze. Bierz, ile chcesz :)
    Za kg dziekuje, kota wezme, nawet z nadwaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak Ty to robisz że go masz w nadmiarze?? Dawaj tak z pięć godzin na początek, może się trochę obrobię :-)))

      Usuń
    2. Bo ja juz sie nie spiesze po prostu. Nie gonie.
      Dziecka dorosle. Zyja swoim zyciem. Ja sie uz nie poganiam, bo nic nie musze. Ot, co :)

      Usuń
  8. Czasu nie oddam bo mi go na sen brakuje. :P Jedyne co mogie oddać to kg i teściową. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilogramy se zachowaj, jak teściowa gotuje i sprząta to biere :-)))

      Usuń
  9. Ja też z chęcią bym trochę odkupiła :)
    Czasu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń