poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Rozgrzewka przedwakacyjna

Tak się zdarzyło że przedostatni przedwakacyjny weekend spędziłam w uroczym Yorkshire. Szkoda że nie zrobiłam normalnych zdjęć, ale byłam zafascynowana przeżywaniem tak zwanych okoliczności przyrody, bo weekend z gatunku tych trochę romantycznych był. No i ta wiosna w pełni, ach serce rośnie! Już są małe owieczki, niektóre stada jeszcze potężnie ciężarne, ale większość już hasa dwójkami koło swoich mam. Nie wiem, jakiś taki sentyment mam do małych owieczek i w ogóle do wszystkich małych zwierzątek, uważam że są o wiele bardziej miluśne niż małe dzieci. Ale owieczki są najmiluśniejsze, takie małe, bialutkie, mięciutkie i śmieszne. Co jeszcze? Ptaki budują gniazda na potęgę, widziałam lecącego gawrona trzymającego w dziobie gałąź większą niż on sam. Nie wiem jak on to w powietrzu taszczył ale jakoś zataszczył. Widziałam pierwszego pazia królowej, bardzo radosny to widok, znaczy że ciepło idzie. Widziałam mewy żerujące na polu, ale co ciekawe, siedzące parami, widać wyraźnie że już podobierały się w pary, zaraz będą jajka!
A teraz czas na migawki z weekendu. To tyle co zapamiętała komórka, reszta w mojej głowie.

Scarborough 


Plaża w Scarborough 
0

Festiwal science fiction  



Zamek Scarborough 

Port 

Mój jacht ;-) 

Plaża Reighton Sands 


Ja wróciłam wczoraj w nocy, koty były wręcz wniebowzięte. Nie odstępowały mnie na krok, a jak poszłam do łazienki to Migusia oszalała. Skakała na drzwi, ganiała po schodach tam i z powrotem, brykała jak ten kubusiopuchatkowy Tygrysek. W łóżku oczywiście położyła się na mnie, a kiedy przewróciłam się na bok, zwinęła się w kłębek tuż koło mnie i tak przytulone spałyśmy sobie razem aż do rana.
I tak to leciało...
Czeka mnie teraz ciężki tydzień, plan napięty i spięty, tylko się go trzymać i będzie dobrze.
Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. A kto w tym zamku mieszka? Czy to tylko ruiny, bo z daleka nie widac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jasne że ruiny. Ale nie byłam, nie chciało mi się. Co ja ruin nie widziałam? ;-)

      Usuń