środa, 25 marca 2015

W łeb se strzelę.

Znowu umieram... A już tak dobrze mi szło. I się lepiej czułam i biegałam nawet i w ogóle. No to od rana znowu kaszlę i ciężko mi się oddycha i chyba gorączkę mam, nie wiem bo siedze w pracy ale po to chyba żeby swoje odsiedzieć. Musiałam się gdzieś zaprawić, głupol jeden. I tak myślę myślę i mi wychodzi że wczoraj po badmintonie wyszłam cała zgrzana w samym dresiku, a było 3 stopnie. No to mam. I po co ja te włosy na jaśniejsze przefarbowałam???

Pozdrawiam. Po prostu pozdrawiam. 

9 komentarzy:

  1. Oj biedaku. Nafaszeruj sie witamina C i czosnkiem i moze ci przejdzie. Ja wlasnie skonczylam tygodniowe chorowanie.

    Poza tym, ten sport to chyba jednak szkodzi hehehe, bo ja sie po basenie tak zalatwilam ( wyszlam niedosuszona i rozgrzana)
    Trzymaj sie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na jaśniejsze. Gdyby to czytał mój mąż to powiedziałby "a mówiłem ci uważaj"
    chociaż "przed" nigdy nie mówi, tylko "po".
    Głowa do góry, weź jakieś leki i minie.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. ...no i co Ci tu poradzić,nic tylko bomba z wit. C i faszerowanie się czosnkiem, ale możesz pachnieć jak dobra swojska kiełbasa, he he he. Polecam gorącą kąpiel i marsz do łóżka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mjut z cytrynom i jestes jak nowa. Czosnku nie zryj, bo Ci nie dam buzi!
    A dlaczego nie pokazalas nam tych rozjasnionych wlosow, he? To za kare. :)))
    Get well soon...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Dlaczego tu jeszcze nie ma zdjęcia z rozjaśnionymi włosami, hę?!
      Może być z czerwonymi oczami i zapuchniętym nosem. Nawet lepiej. Ja to tam nie lubię, jak kto dobrze wychodzi. Bądź tak miła i wal zdjęcie pókiś chora :)
      (a potem to zdrowiej szybko)

      Usuń
  5. Kuruj się (dobrze to przeczytaj!), zdrowia zycze:-) Dbaj o siebie i pokaz sie, Blondyno, czytelniczkom, bo ciekawosc nas zżera!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Córka poszła wreszcie do lekarza ze swoim kaszlem, tydzień zwolnienia i być może antybiotyk. Trwa już ze trzy tygodnie z mniejszym - już prawie wcale i większym nasileniem. Dość zaraźliwe choróbsko to jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tam zaraz bys se w leb strzelala. Leb sie jeszcze moze przydac na co, to wez i wyzdrowiej i nie szalej bos juz nie 16tka to tak tylko dla odswiezenia pamieci:P:P

    OdpowiedzUsuń
  8. A podobno sport to zdrowie, he, he!

    OdpowiedzUsuń