wtorek, 12 listopada 2013

Trochę sztuki

Przeglądałam dzisiaj zdjęcia na pracowym komputerze, żeby zrobić w folderach porządek. Oczywiście natknęłam się na prace mojej córki. Niektóre z nich pragnę zaprezentować tu, na blogu. Powiem tylko że uporządkowałam je chronologicznie, pierwsza z nich powstała jeszcze w przedszkolu, ostatnia natomiast wiosną tego roku.
Zapraszam do galerii.

 Wiosna - farby wodne

 Kartka dla Taty - kredki rysunkowe

Kartka dla Mamy - technika mieszana

Prezent dla Babci - farba olejna na płótnie

Piramidy - ołówek

 Alicja w Krainie Czarów - technika mieszana

 Scarface - akryl

 Dobro i zło - akwarela

Impresja na temat twarzy - rysunek kredkami

 Między życiem a śmiercią - rysunek

Pióra - zdjęcie własne

Zabawy twarzą (face paint, zdjęcie własne przerobione komputerowo)

A to się pochwaliłam! Swoją drogą, to muszę wszystko to skompletować gdzieś w jedną całość, a jest tego mnóstwo. Będę miała co oglądać na starość :-)
Tak to jest jak się ma artystę w domu. 

3 komentarze:

  1. Iwonko zrób galerię napisz prace mojej córki galeria, tak jak jest u mnie na zakładce u góry. Iwonko one są świetne!!! Czy dziewczę Twoje się uczy w tym kierunku lub uczyła? Jest bardzo utalentowana prawdziwa artycha.
    Ale myślę że łatwa we współżyciu w rodzinie nie bardzo jest? Bo tak to artyści mają w zwyczaju. :)
    Pozdrawiam Cię ciepło a myślę że po mamie ma talent Ty piszesz bardzo dobre wiersze a ona rysuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapytam czy moge, bo ona jest bardzo krytyczna w stosunku do siebie. To rzeczywiscie swietny pomysl, dziekuje Elu!
      Dziewcze rzeczywiscie sie uczylo w tym kierunku, ale na razie postanowilo zostac prawnikiem, wiec malowanie i fotografie traktuje jako hobby. Coraz czesciej uprawia tzw. face art, czyli maluje sobie twarz w rozne cuda. Chcialabym aby mi dala autoryzacje na zaprezentowanie tego, bo to jest dopiero swietne! A czy latwe jest zycie z artystka? Oczywiscie ze nie, to nie sa normalne osoby :-)) ale mozna sie przyzwyczaic :-)

      Usuń
  2. Widać że dziewczyna jest bardzo zdolna. Ja bardzo lubię dziecięce rysunki, wiec ten pierwszy mnie zaczarował.
    Bardzo jestem ciekawa tego malowania twarzy.

    OdpowiedzUsuń