poniedziałek, 7 stycznia 2013

Jak wam się podoba?

Wypełniłam właśnie pierwsze Postanowienie Noworoczne - zmieniłam wygląd bloga z ciepłego na zimny. Czy może raczej odwrotnie. Jak wam się podoba?

Próbowałam też zmienić jakoś bardziej dosadnie jego funkcjonalność, dodać zakładki żeby łatwiej było czegoś szukać, ale się nie da. Blogger nie przewiduje że ktoś chce mieć obrazek na górze a więcej funkcji na dole. A może się da tylko ja taka tępa jestem? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

Dla tych którzy martwili się że Migusia ma za małe okno na świat - troszkę większe okienko na świat (wirtualny) :-)


Kto puszcza swoim kotom czasami Birdies na Youtube?

3 komentarze:

  1. Ależ kotek jest rozkoszny,mój ma też okno na świat:akwarium:)A blog bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba :)
    Lubię niebo które tu przeważa, jest takie kojace...
    Migusia sie ma u Ciebie bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam z Rudasem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz mieć taki jaki chcesz wygląd.
    Kliknij na Układ,Projektant Szablonów,
    znowu Układ i masz Układ treści, Układ stopki.
    Układ stopki wrzucasz gadżety na dół.Ja mam tak zrobione.
    Niektórzy mają cuda na blogach,
    ja aż tak nie jestem zdolna :-)))

    OdpowiedzUsuń