poniedziałek, 17 grudnia 2012

Wyniki konkursu - wyników nie będzie!

Niestety, z wielkim żalem zawiadamiam że wyników konkursu "A niech się śmieją" nie będzie. Z prostej przyczyny - trudno wyłonić zwycięzcę spośród nadesłanej... 1 fotografii. Muszę szczerze przyznać - nie jestem dobra w organizowaniu konkursów. Jakbym zamieściła konkurs o kocie, to może by było iwięcej chętnych a tak...
Przepraszam niezmiernie osobę która przysłała mi swoje śmieszne zdjęcie, ona na pewno wie o kim mówię. Oświadczam że nie będzie ono nigdzie opublikowane. Gdyby było tych zdjęć więcej to owszem, przecież taka była idea - niech się ludzie śmieją, ale w tej sytuacji, wybaczcie proszę, ale śmiać się z jednej ofiary to nie wypada. Zostawiam więc siebie na pastwę.


3 komentarze:

  1. Ojoj,ja nawet chciałam przesłać ale czas tak lecie i mam tyle do zrobienia przed świętami,że wyleciało mi z głowy.Sorry:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam głupotek w komórce i niestety nie mogłam wziąć udziału w konkursie. Bardzo mi przykro, że nie było wielu uczestników. Pozdrawiam i czekam na dalsze losy kociaków :)

    OdpowiedzUsuń