poniedziałek, 10 grudnia 2012

Gdzie te koty nie wlezą...

Krótko dziś będzie bo jestem na szkoleniu. W Anglii. Pośrodku niczego, a właściwie na byłej farmie mlecznej której właściciel zdecydował się na przebranżowienie z powodu braku dochodowości i wynajmuje swą posiadłość firmom szkoleniowym. Szkolenie strasznie ciekawe, o planowaniu strategicznym,  i niezwykle przy tym popularne bo na cały kraj zglosila się... jedna osoba. Czyli ja. Więc w dzień jestem szkolona, nawiasem mówiąc fajnie tak jeden na jeden, więcej się zrobi i mniejszy stres bo nie trzeba się wykazywać przed innymi. A wieczorami siedzę w hinduskim hoteliku, jem, oglądam telewizje. I tęsknię za swoją dziatwą.
A dziatwa jak to dziatwa, zachowuje się... po kociemu.
Ponieważ mam problemy z edycją posta, wyjaśniam ze dwa pierwsze zdjęcia zrobione byly tuż przed moim wyjazdem - mogłam zamknąć walizkę i wziąć Migusię ze sobą :-) i nie żartuję bo w niej zasnęła...
A resztę zdjęć dostałam przed chwilą na komórkę. Co oni tam wyprawiaja wszyscy???
Przepraszam za bałagan, ale mnie tam nie ma. Mała po prostu MUSIAŁA się wpasowac do małego pudełka. A Tiggy przeszedł samego siebie!






9 komentarzy:

  1. No nie :-)))
    Oj maja pomysły Twoje koteczki mają :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zawody pt.kto wciśnie się do mniejszego pudełka lub koszyczka u mnie też na porządku dziennym. Są jeszcze jedne- wleź do szafy zanim pańcia ją otworzy. Dosłownie- otwieram szafę żeby odwiesić kurtkę, a kot... już tam jest.
    Fajne te Twoje kociorki.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ten czarny maluch mały :D... :) i puszysty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. czy mogę Cię prosić o przesłanie zdjęć kociastych na bombki ;)? abigail090@gmail.com.

      Usuń
    2. Odpisałam na maila. Jakże się cieszę!

      Usuń
  4. Pozwoliłam sobie dodać Cię do obserwowanych:)))Bardzo mi sie podobają Twoje relacje a do tego mamy podobne koty:)))A t już znak:)))Gdzieś tam u mnie na blogu znajdziesz mojego Miszę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu! Zajrzę do ciebie na pewno!

      Usuń