czwartek, 13 grudnia 2012

Konkurs Grudniowy u Jasnej

Muszę się spieszyć żeby nie przegapić.
Jest taki fajny konkurs u Jasnej pod tytułem "Kot w oknie". Dołączam się i ja. A jako że zdjęć Tigusia w oknie mam z dwieście tysięcy a Migusi jakieś trzy, postanowiłam że zamieszczę jedno wspólne zdjęcie. Zrobione tydzień temu przez moją córkę, ważne szczególnie bo to był pierwszy raz kiedy Tiggy nie zrzucił Maleńkiej z parapetu :-) Ale niestety nie mogę bo właśnie doczytałam - Jeden kot Jedno zdjęcie. Trudno.
 Oto Moje Koty w Oknie:

Migusia

Tiguś



A to zdjęcie które planowałam pierwotnie - już poza konkursem. I z rozpędu - jeszcze kilka fotek z tej serii .












3 komentarze:

  1. Właśnie przeczytałam u Alison, ze zgłosiła duecik, Jasna w komentarzach potwierdziła, wiec wolno.
    Myślę, że "jeden kot, jedno zdjęcie" oznacza, że nie można wysłać dwóch zdjęć tego samego kota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i trzecie zdjęcie od dołu !!! - są przepiękne! :)!. Niesamowicie klimatyczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdjęcie w niebieskiej tonacji, gdzie są oboje... rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń