wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołaj był!

Mikołaj był!
Na pewno tylko u mnie, bo na całym świecie Mikołaj przychodzi w Święta, tylko w Polsce dzisiaj, a ja przecież z Polski jestem, co nie? No ale drań nic nie zostawił, pewnie się zorientował że obywatelstwo zmieniłam, no bo przecież byłam grzeczna.... Pewnie się wkurzył że po próżnicy sanie gonił przez pół Europy, renifery całe zmachane, jeszcze dobrze nie wytrzeźwiały a ten je do roboty zagonił. Wszystko po próżnicy.
No to skąd wiem że był skoro nic nie zostawił? No bo dwa pączki z budyniem zeżarł i piwem popił, a kapsel wrzucił do opróżnionego kufla. Myślał, że jak zostawi okruchy na talerzyku to nie zobaczę tych na blacie kuchennym, co je pod mikrofalówkę zagarnął. Dobrze że chociaż renifery wychowane ma, to po podwórku nie nasrały, chociaż koty to nastraszyły nieźle. No ale kto by się nie bał wielkich rogatych potworów z czerwonymi nosami?
Tak że, Mili Moi, na prezent to se jeszcze muszę poczekać...



A dla fanów Mikołaja, Gugiel przygotował specjalnę stronę. Jak się komuś nudzi w pracy, może się pobawić, na przykład w fryzjera. W moim salonie stateczny stary dziadek nabrał nowych kolorów :-)


Można sobie też poczytać o Mikołaju i tradycjach, niestety tylko po angielsku. Link jest normalnie na stronie głównej Google, ale podaję również tutaj dla łatwości:

https://santatracker.google.com/village.html

A Wy, byliście grzeczni?

14 komentarzy:

  1. No pacz, ten sam Mikołaj był u Pantery:))) A u Was sie odwrócił chociaż??? Iza I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten sam, przeciez Mikolaj jest tylko jeden :-)))
      Nie odwrocil sie, do przodu pognal.

      Usuń
    2. O, przepraszam. Tylko renifer Petteri (engl. Rudolph the Red-Nosed Reindeer) ma czerwony nos. Reszta to abstynenty.
      A Mikolaj? Dzisiaj? A pisalas list z zyczeniami do niego? Nie! Na co wiec liczysz? Przyszedl zobaczyc cos za jedna bo wszyscy inni pisza.

      Usuń
    3. Petteri??? Fajne imie :-) Cos jak Piotrek. Czyli Pietrek Czerwony Nochal, hehehe!

      Usuń
  2. Ja sie Mikolaja nie spodziewalam i nie spodziewam. Grzeczna tez nie bylam bo to nudne jest, a ja nie lubie nudy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo Tobie to Wspanialy prezenty kupuje, to Mikolaj nie ma tam nic do roboty :-)

      Usuń
  3. Pacz, a u mnie Gugiel wszystko to samo ma poniemiecku!
    No i Twoj Mikolaj jest lustrzanym odbiciem mojego, nie zauwazylas? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez zauwazylam :-)) A to dlatego ze sie odwrocil, ha ha ha!

      Usuń
  4. Mnie to nawet Mikołaj ma w odwłoku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj biedna Ty biedna, poczekaj, moze zabladzil i na gwiazdke przyjdzie :-*

      Usuń
  5. U mnie był, chyba grzeczna byłam;)
    Spokojnie, przyjdzie pod choinkę i z pewnością się ucieszysz;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń