środa, 28 sierpnia 2013

Znowu o Świętach

Wstrzeliłam się wczoraj w nastrój jak cholera! Bo oto cóż się dzisiaj stało? Otóż w drodze ze spotkania na spotkanie, wstąpiłam do Costco po pomidorki. Wchodzę - jest 28 sierpnia zauważcie - a tam już od progu to:


Jak choinka to i bombki, piękne, ręcznie malowane, piekielnie drogie


No i oczywiście Mikołaje i inne niezbędne akcesoria, do tego stopnia niezbędne że już dziś, już teraz, trzeba, koniecznie należy je nabyć:




No wszystko pięknie, wybór może jeszcze niezbyt urozmaicony, ale żeby Boże Narodzenie w sierpniu??? To się już w głowie nie mieści! We wrześniu to już widziałam, co roku robią to ludziom, ale teraz??? A na Halloween, który jest przecież o wiele wcześniej tylko to:


Już widzę co się będzie działo w sieciówkach niedługo, brrr...

P.S. Nie widziałam żeby ktokolwiek coś z tego kupował ;-)
P.S.2. Dlaczego w sumie ja tak nienawidzę tych świąt?

11 komentarzy:

  1. Już? Oszaleli? A przed świętami będą sprzedawać szkolną wyprawkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed świętami BŻ to będą jajka wielkanocne sprzedawać ;)

      Usuń
    2. No tak, bo Walentynki to juz zaczna chyba w pazdzierniku...

      Usuń
  2. Mamusia wykrakala? ;)
    Tez nienawidze swiat, handel zawsze zdola mi je obrzydzic do grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Straszne. Ale to chyba nie w Polsce(?)

    OdpowiedzUsuń
  4. A przecież to radosne święta, ja się nie mogę ich doczekać. Bo to już więcej światła od 21 Grudnia i coraz dłuższy dzień i słońca słońca więcej dłużej i wiosna bliżej :). Wcale już mi nie przeszkadza że to święta tylko się cieszę że że już już tuż tuż przytupta wiosna. :)
    A święta to tak napisałam w komentarzu do poprzedniej notki Twojej Iwonko. Nie napracuję się bo składkowe, 4-Elki są więc każda coś przyniesie stół młode nakryją przyozdobią, wcześniej listę prezentów stworzywszy mogą oczekiwać że się nie rozczarują Mikołaj wrzuci co zamówiły. :)
    E tam jeszcze lato zmieńmy temat bo śniegiem sypnie. :)

    OdpowiedzUsuń