niedziela, 18 sierpnia 2013

Wróciłam.

Wakacje w Pl się skończyły. Czas wrócić do rzeczywistości. Nie mam nastroju do pisania, jeszcze nie dziś. Dziś tylko ten wiersz - niestety nie mój :-)



*** (Moja miłość przeszła w wichr wiosenny) 
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria

Moja miłość przeszła w wichr wiosenny - 
w wichr wiosenny - me szaleństwo w burzę-
w burzę - moja rozkosz w dreszcz senny -
w dreszcz senny - maja wiosna w róże. -

Z wichru spłynie moja miłość nowa -
miłość nowa - z burzy szał wystrzeli -
szał wystrzeli - sen rozkosz wychowa,
wiosna wstanie z różanej kąpieli. 

6 komentarzy:

  1. jakieś uczucia? emocje?... ;)... Pawlikowskiej - Jasnorzewskiej nie cytuje się od tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Iwono, cóż za tajemnicze powitanie. Mam nadzieję, że mówi o czymś dobrym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba przeżyć, uczucia pozostaną częścią Ciebie a emocje muszą wybrzmieć.
    Witaj z powrotem Iwonko.

    OdpowiedzUsuń
  4. witamy z powrotem, ja też nie dawno wróciłam.. byłam w pl.

    OdpowiedzUsuń