wtorek, 27 lutego 2018

Obrazki, ach obrazki

W jednym z ostatnich w ubiegłym roku postów pokazywałam obrazy, które zawisły na ścianach w moim domu, powtórzę bo to ma znaczenie w dzisiejszym wpisie:

Hurley Burley:

Tommy: 

Do dużo-formatowych chłopaków na płótnie dołączyła w ubiegłym tygodniu ich koleżanka i trzech kolegów:

Betty Blueberry (czyli Beatka Jagódka)


Morello:

Jorge

Nelson 

I jeszcze jedna produkcja oryginalna, bo znalazłam małą brązową ramkę i nie mogłam się powstrzymać.


Dwa tygodnie wcześniej z jednego z zakupionych świeżych tulipanów odpadły dwa płatki. Były to jedyne z całego bukietu płatki w kształcie serduszka, więc zasuszyłam je w Alicji w krainie czarów obciążonej trzema Harrymi Potterami. Były niesamowite, jak piórka, a po wyschnięciu nie straciły nic ze swojej barwy i kształtu. 


Zmajstrowałam więc kokardkę, przykleiłam płatki i wyszło takie coś. 


Wisi teraz na ścianie pomiędzy Jorgusiem a Nelsonkiem :-) O wiele przyjemniej się teraz zrobiło na górnym piętrze.

18 komentarzy:

  1. Nie ma to jak pomysłowość i kreatywność i dwa serduszka już są:-)
    Przezabawna ta Twoja obrazkowa menażeria:-)
    Marytka

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy mnie chyba zawodzą...żYRAFA!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pan Jorguś to nie chciałby na wschód się przenieść? :)))

      Usuń
  3. Jorge z Burgos, chciałoby się rzec!
    Najpiękniejsza jest krowienta z pierwszego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te wszystkie obrazki, jeszcze trochę i będzie cała kolekcja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na cala to mnie nie stac, nawet na reprodukcje. Troche to kosztuje bo to prosto od artystki :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Wiem, chcialam jeszcze jedna, ale juz nie ma, a na oryginal mnie nie stac.

      Usuń
  6. Świetna kolekcja , przezabawne zwierzaki :-)))
    Serduszka też fajowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite dzieła! słoń i żyrafa są po prostu boooooskie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czego jak czego, ale kreatywności to Ci nie brakuje:D
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń