wtorek, 10 grudnia 2013

Moje miasto

Wiecie co to są drony? Jak nie wiecie to sobie poczytajcie, np. tu albo tu.
Ale nie o dronach chciałam, tylko o tym jak można je wykorzystać na przykład w celach wizualno-panoramicznych. A właściwie, to szykowałam post o świętach w moim mieście, ale co się będę produkować jak inni zrobili to lepiej ode mnie :-)

Oto cudowna panorama mojego miasta z atrakcjami świątecznymi w centrum, nakręcona przy pomocy dronów DJI Phantom, Zenmuse Gimbal i GoPro Black przez człowieka który zwie się #scottishmotorman. Zapraszam serdecznie do oglądania.


A gdyby ktoś chciał zobaczyć, jak wygląda teraz moje miasto nocą, zapraszam do obejrzenia tego filmiku:


Niestety, nie udało mi się wkleić filmiku :-(
Ale zobaczcie koniecznie :-)

2 komentarze:

  1. Byłam w Edynburgu kilkanaście lat temu w maju i bardzo mi się podobało. Piękne miasto z charakterem i swoistym klimatem. Niestety byłam bardzo krótko, a Twoje filmiki pokazują, że warto byłoby odwiedzić je po raz drugi.

    OdpowiedzUsuń