poniedziałek, 7 października 2013

Krótko

Moi Drodzy, nie będę Was zadręczać moimi problemami, bo ludzie mają swoje, znacznie większe, tak jak na przykład ten u Anki Arocławianki :-)

Niemniej jednak, źle się dzieje ostatnio w moim życiu i dlatego wybaczcie jeżeli nie będę pisać przez jakiś czas. Nie mam co zresztą przewidywać, bo czasami bywa tak że w chwilach złych człowiek robi wręcz odwrotnie do tego czego się spodziewał, więc być może zasypię Was postami, ale na to nie liczę. Będę czytała za to Wasze blogi, bo to dla mnie stanowi chwilowe ukojenie. To tyle na dziś, przepraszam.

Czy ktoś w ogóle wchodzi w zakładkę WIERSZE???


5 komentarzy:

  1. oj, nie zwróciłam uwagi na tę zakładkę.
    Cokolwiek robisz, niech Ci się dobrze wiedzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pisałam ale czytałam powodzenia Iwonko dasz radę wierzę.
    Wchodzę w tę zakładkę - czasem,m bo lubię wiersze.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam przyznam , ale dziś kilka z tych wierszy przeczyłam i jestem pod wrażeniem ... Piękne i takie poruszające . Na pewno teraz będę zaglądać w tą zakładkę .
    Wydawało mi się że jesteś twarda sztuka ,a tu widzę zupełnie co innego ;)
    Trzymaj się , musi być lepie przecież !

    OdpowiedzUsuń