piątek, 19 kwietnia 2019

Wesołych Świąt!

Nie wiem jak u Was, ale u mnie święta przebiegną w spokojnej domowej atmosferze, tylko ja, Chłop i Koty :-)
Zakupiłam zgrzewkę białych jajek w polskim sklepie, mieli tylko takie wielkie po 30 sztuk, ale pomyślałam, a co mi tam. Ważne do maja to się zje. Zakupiłam też chemiczne barwniki do jajek. Chłop się na chemii zna to pofarbuje. Uczynił tak w zeszłym roku i tak mu się spodobało, że jak zapowiedziałam wcześniej że nie chce mi się w tym roku nic robić, to tylko smutno napomknął, że może chociaż te jajka... No to niech ma, niech się bawi.

Panowie właśnie kończą zakładać podłogę w domu, a ja zajadam smutki kanapeczką z pasztetem i pomidorkami koktajlowymi. Wiem, dla niektórych herezję uprawiam jedzeniem "mięsa" w Wielki Piątek, nie rusza mnie to jednak. Ziemniaki wegetariańskie jadłam wczoraj.

Jako że post z założenia miał być krótki i treściwy, w zasadzie się pożegnam na dzisiaj życząc Wam Wesołych Świąt i tradycyjnie - smacznego jajca!


A na koniec - nagroda dla cierpliwych, czyli wideło, które nakręciłam jakieś trzy tygodnie temu tylko weny nie miałam na opublikowanie. No i taka to ze mnie jutuberka :-)






9 komentarzy:

  1. Najlepszego na Święta dla Was!
    I my bez spinki i na luzie, ja się denerwuje tym, że za tydzień po naszych będę na prawosławnych świętach u przyszłej teściowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to sie wcale nie dziwie ze sie denerwujesz. No a przede wszystkiem - gratuluje bo spotkanie z tesciowa to juz powazna sprawa :-)

      Usuń
  2. Filmik obejrzałam. Widoki jak z naszych górek na jakieś ogródki działkowe, zupełnie jak u nas. Ale potrafisz budować napięcie. Jak się film nagle skończył, to pomyślałam, że dałaś dyla przed tym facetem, co to się czaił za Tobą. Miły masz głos:-)
    Wesołych, Spokojnych Świąt i malowanych jajec! A my farbujemy jajka na brązowo, gotując je w łupinkach od cebuli. Potem smarujemy je oliwą żeby ładnie błyszczały:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też próbowałam dziś pasztetu, a kto mi zabroni. Przecież musiałam, żeby sprawdzić czy dobry:)
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna okolica. Te krzewy to prawdopodobnie Mahonia (Mahonia aquifolium (Pursh) Nutt.)
    Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest niec prawdopodobnie, to jest na pewno Gorse Bush, po polsku Kolcolist :-)
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Kolcolist_zachodni

      Usuń
  5. Ja tam szamałam gulasz w wielki piątek, wiec wiesz :P Witaj w klubie ^^

    OdpowiedzUsuń