środa, 20 września 2023

To jest preview. Nie czytajcie :-)

No dobra, coś tam pozmieniałam i startuję na nowo. Trochę wody upłynęło w rzece Clyde (to taka tutejsza Odra), odkąd wydałam ostatnie oświadczenie, że czas się wybierać. Dokładnie rok i osiem miesięcy. 

Jesssuu, dlaczego??? Wiele czynników się na to złożyło i nie powiem, było mi bardzo źle z tym że nie pisałam, a gdyby myśli mogły się nagrywać to zapeniłabym treściami z połowę internetu. I napisałabym parę książek. Najbardziej było mi żal tych lat pisania, bo jednak sporo tego było. Tak więc wracam. I nie będzie to nic rewolucyjnego, żadnych zmian tematycznych czy takich tam projektów.

Najgorsze że zmieniłam adres bloga przed jakimś tam zapisaniem czy przekierowanie, nie znam się bo jestem boomerem. Wiec google nie pokazuje na pierwszych stronach jak to miał w zwyczaju, a to co pokazuje kierowane jest do nieistniejącej strony. Tak że tego, strzał w kolanko trochę.  Więc proszę, rozsyłajcie, dzielcie się, rozsławcie mnie na cały świat :-)

Facebook: Zmagania duszy z ciałem

Instagram: Zmaganiadsc

Email: Obok

Do zobaczenia tymczasem, a na deser zdjęcie ładnego kotka. Nie mojego (Zszywka.pl)




8 komentarzy:

  1. Naszukałam się, jak nie wiem co, ale się udało. Super, że tu wróciłaś 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Mam nadzieję że nie bedzie problemów.

      Usuń
  2. Mam Twoj blog w czytelni, ale nie pokazuje nowego wpisu, jest jak blogi zamkniete, widac nazwe bloga i nic wiecej, ale po wejsciu w link jest ten nowy wpis. Popatrz w ustawieniach, moze tam tkwi przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, teraz chcialam poprawic, skasowalam tamten link do nowego bloga i skopiowalam z tej strony. Nie uwierzysz! W czytelni pokazal sie stary zamkniety blog, a nowego nie ma. Czyli adres tej strony przekierowuje na strone starego. Zrob cos z tym, bo w ogole mi sie nie podoba ten balagan.

      Usuń
    2. Moge Ci doradzic tylko jedno, udaj sie po porade na strone na fb:
      https://www.facebook.com/groups/371379369653008/, zapisz sie do grupy i pytaj Arka, on wie wszystko. To naprawde dziwne, ze link nowego bloga wiedzie bezposrednio na stary zamkniety. Chyba bedziesz musiala zmienic jego adres albo nawet tytul.
      W guglach "Zmagania duszy z cialem" tez prowadzi do starego.

      Usuń
    3. Nie wiem Aniu jaki masz problem bo ja tu nic nie widze zdroznego, blog jest ten sam tylko zmienilam adres url. Ale do grupy sie zapisalam i zapytam Arka, zobaczymy czy cos sie da poradzic.

      Usuń
    4. Mam taki problem, ze skopiowalam link tej strony, na ktorej teraz komentuje, czyli nowy blog. Dalam go do czytelni, ten link do nowego bloga, a kiedy otwieram, pokazuje sie strona starego bloga z informacja, ze jest zamkniety. Wiec jakby ten nowy blog funkcjonuje na starym adresie i jak go przywolujesz, pokazuje sie stary blog. No nie wiem, jak to przystepniej wytlumaczyc.

      Usuń
    5. A na ten blog wchodze przez fejsbuk.

      Usuń