środa, 10 października 2012

Głosujcie na Tigusia!

Wszyscy agitują to ja też. U Anki Wrocławianki jest Spis Powszechny Zwierzaków i moj Tiguś też tam jest.
Wiem wiem, wszyscy zasłużyli po równo, ale ja mam go jednego jedynego, mojego synusia kochanego, co i przytulić się przyjdzie i w łydkę capnie jak mu odbije. Takie toto humorzaste jest.
Nigdy Tigusia nie wysyłałam na żadne konkursy, teraz jest pierwszy raz, dlatego apeluję głośno i dobitnie:

GŁOSUJCIE WSZYSCY NA TIGUSIA
 z numerem 15
Ja już zagłosowałam :-)

Zdjęcie dla przypomnienia:
 I jeszcze takie:

I takie:

I takie:


Mam jeszcze cztery tysiące innych, ale nie będę zamieszczać ich wszystkich naraz :-)

Pamiętajcie: Tiguś, numer 15!!!

3 komentarze:

  1. Hahaha, a miał być post o grzybach... Będzie jutro.

    OdpowiedzUsuń
  2. On jest chyba marmurkowy, ma takie szerokie pasy...:-)
    Śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba marmurkowy, rzeczywiście wzorek ma śliczny na boczkach, nie bardzo da się uchwycić na fotografii. U nas to się nazywa classic tabby, bo jest jeszcze mackerel (makrelowy) - w paski, i spotted - w plamki (kropki)

    OdpowiedzUsuń