środa, 3 października 2018

Komu w drogę...

No i przyszedł ten czas, że trzeba nam się pożegnać...
Pakowaliśmy się wczoraj wieczorem. Jeszcze nie do końca się spakowałam, powrzucam więc tylko to co jest w tych reklamówkach do małej walizki, doładuję parę kosmetyków i gotowe. Przed wyjazdem muszę jeszcze ogarnąć z lekka chałupę, zostawić instrukcję opiekunom kotów, sprawdzić opony w samochodzie. I zrobić sobie paznokcie, to najważniejsza sprawa do załatwienia jest.
Najgorsze, że trochę jestem chora. Przeziębiona znaczy. Ale mam całą apteczkę leków, takich jak paracetamol i inhalator na astmę, he he he! No i Chłop zażyczył sobie pigułki na sea sickness czyli na chorobę lokomocyjną. Obawia się, że statkiem będzie trzęsło, czy jak? Pół godziny w aptece wyszukiwałam to cudo, aż w końcu po prostu poprosiłam aptekarza. W życiu takiego czegoś nie brałam bo i nie miałam nigdy choroby morskiej. 
Powiem szczerze, że pakowanie sprawilo nam nie lada problem. Bo na letnie wakacje to wiadomo co pakować, wszędzie ciepło więc ciuchy zewnętrzne i wewnętrzne właściwie takie same. A tutaj, niestety trzeba osobne ciuszki wyjściowe i te do łażenia po statku. Ale jakoś posortowaliśmy to wszystko, chociaż teraz jak to piszę to widzę że muszę dopakować ze dwie koszulki. 
Tak, że wyjeżdżamy dziś po południu. Niestety, rejs startuje z Southampton, a to jest bardzo daleko. Nie tak daleko jak Kornwalia, ale jednak. Długo się naradzaliśmy jak to ugryźć, bo to w zasadzie 8-10 godzin jazdy w zależności od korków, czyli spokojnie można to zrobić, kłopot w tym, że w porcie musimy być jutro o dwunastej w południe, więc musielibyśmy jechać całą noc. A niestety, dla mnie noc jest do spania i nic z tym nie zrobię, organizm sam zapada w drzemkę i żeby skały srały to nie dam rady. Zresztą, nie mam zamiaru się wyczerpać fizycznie żeby potem odchorowywać dwa dni. Więc stanęło na tym, że pojedziemy troszkę dłuższą trasą, ale z przystankiem u Dziadka, który mieszka dokładnie w połowie. Tam się prześpimy i rano sobie spokojnie wyjedziemy i nawet w razie korków nie powinno nam zająć to dłużej niż 4,5 godziny. Wieziemy ze sobą więc dmuchany materac i gotową kołdrę, bo nie chcę Dziadka obarczać szykowaniem dla nas spania, w końcu ma 97 lat i pół i w dodatku sam dzisiaj wraca z wakacji.  
Jutro, Moi Kochani, wyruszamy więc w podróż do norweskich fiordów. Raczej nie będę miała okazji, żeby cokolwiek napisać, ale postaram się puścić jakieś fotki na Fejzbuku. Kto nie ma ten musi się uzbroić w cierpliwość. 


Do usłyszenia za dwa tygodnie!

12 komentarzy:

  1. Dobrej drogi i uwazajcie na siebie, zeby nie zeslizgnac sie z fiorda do wody, bo o tej porze roku to juz troche zimna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to niech Ci fiordy z ręki jedzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milej podrozy i cudownych wrazen!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawcie się dobrze i odpoczywajcie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szerokiej drogi i Ahoj! Wracajcie szczesliwie i pelni wspanialych wrazen :) A zabralas termofor ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwej podróży i bawcie się dobrze ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, zazdroszcze!!! Rzadko komus czegos zazdraszczam, ale Norwegii i fiordow tak!!!!!!
    Plaskiego rejsu zycze :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrej zabawy i oby Wam fiordy z ręki jadły ;-)
    Jako, że nie posiadam FB uzbrajam się w cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę udanego urlopu, a ponieważ przeczytasz te słowa raczej za dwa tygodnie, to baw się dobrze i oczywiście napisz po powrocie, jak tam było na fiordach? Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie, no wcale nie zazdroszczę...zimno tam będzie i tak dalej...;)
    Jacież, ale fajnie. Liczę na fotorelacje!
    Udanego urlopu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bawcie sie dobrze! Ja nienawidziłam jazdy w nocy dopóki nie poznałam mojego Serba- do niego wyruszam o 20, słucham muzyki i noc zlatuje nie wiadomo kiedy:)

    OdpowiedzUsuń